FANDOM

Zemsta, piosenki to szósty odcinek drugiego sezonu serialu Violetta.

OpisEdytuj

Leon miał wypadek na motorze po tym, jak zobaczył Violettę z Diego podczas treningu. Violetta, Diego i Lara pędzą sprawdzić, czy nic Leonowi nie jest. Na szczęście Leonowi nie stało się nic poważnego, a on ma tylko skręconą kostkę. Leon oczywiście nie jest zadowolony na widok Diega. Violetta tłumaczy Leonowi, że wcale nie zaprosiła Diega, ale bezskutecznie. Jackie przyłapuje Gregoria i ostrzega, że wezwie policję. Pojawia się Pablo, który jest zszokowany na widok Gregoria. Całe zdarzenie zostaje zgłoszone do Antonia. Gregorio błaga Antonia o jeszcze jedną szansę. Wiedząc, że to dzięki Gregorio Studio jest powiązane z You-Mix, Antonio zatrudnia go z powrotem, co nie podoba się Pablo. Violetta wraca do domu w chwili, kiedy Angie się wyprowadza. Violetta jest smutna, że jej ciocia ją zostawia, i żegna się z nią. Angie zapewnia siostrzenicę, że dalej będzie ją uczyć i będą się jeszcze widywać. Po tym, jak Leon wrócił od lekarza, Lara pyta się go, czy on i Violetta są parą. Leon mówi Larze, że on i Violetta są tylko przyjaciółmi. Francesca mówi Violetcie, że chyba popełniła błąd, odtrącając od siebie Marca. Rozmowę dziewczyn przerywa telefon od Diega. Violetta ponownie tłumaczy Diego, że nie chce z nim być. Diego natomiast mówi Violetcie, że jest odwrotnie i ona musi to w końcu zrozumieć. Po tym, jak Violetta się rozłączyła, Camila przychodzi do niej z prośbą o radę, ale zauważa Francescę, przez co obie dziewczyny znów się kłócą. Violetta próbuje pogodzić przyjaciółki, ale one wychodzą. Violetta potem dzwoni do Leona i mówi, że naprawdę dla niego przyszła na tor i nie wiedziała, że Diego też przyjdzie. Leon mówi Violetcie, że lepiej będzie, jeśli pozostaną przyjaciółmi. Esmeralda mówi Jade i Matiasowi, że German umówił się z nią na spotkanie biznesowe w jego domu. Mówi także swoim pracodawcom, iż czuje, że wkrótce zostanie dziewczyną Germana. Jade nie jest z tego zadowolona i uważa, że Esmeralda nie jest godna zaufania. Pablo mówi Leonowi, że ten jest artystą i pracuje całym ciałem, i że nie powinien ryzykować, robiąc bardzo ryzykowne rzeczy, jak motocross. Francesca próbuje zadzwonić do Marca, ale nie widzi, gdzie idzie, i wpada na Camilę, przez co telefon upada na podłogę i się psuje. Francesca uważa, że Camila specjalnie zepsuła jej telefon. Camila próbuje naprawić telefon, ale jeszcze bardziej go psuje. Maxi naprawia telefon. Pablo wyznacza Francesce główną rolę w prezentacji. Ludmiła jest wściekła i uważa, że Francesca nadaje się tylko na chórzystkę. Francesca wściekle mówi do Ludmiły "Udajesz miłą, a i tak zawsze jesteś tą samą tarantulą!". Pablo przerywa kłótnię i usuwa Francescę z prezentacji. Violetta dalej komponuje piosenkę na prezentację. Diego przychodzi i daje Violetcie liścik. Violetta postanawia wykorzystać w piosence to, co jest napisane w liściku. Leon znajduje Diega i między nimi znów dochodzi do sporu. Leon mówi Diego, że nie chce, żeby ten drugi komplikował Violetcie życie. Diego mówi Leonowi, że to on sam jest problemem w życiu Violetty. Ludmiła doradza Camili, by schowała się przed DJ'em w schowku na szczotki. Potem namawia DJ'a, by poszedł do schowka na szczotki, mówiąc, że Camila tam na niego czeka. DJ wchodzi do schowka i znajduje tam Camilę. Camila próbuje wyjść, ale przypadkiem wyrywa klamkę, więc ona i DJ zostają razem uwięzieni w schowku. Jackie znajduje prezent dla niej od Beto. Skoro prezent nie został jeszcze podpisany, Jackie myśli, że to od Pabla. Esmeralda przychodzi do Germana na spotkanie biznesowe. German pozwala Esmeraldzie zostać na kolacji. Esmeralda zauważa piosenkę "Hoy somos mas" - piosenkę, którą Violetta komponuje na prezentację. Esmeralda zaczyna grać tę piosenkę na fortepianie, ale Violetta ją przyłapuje. Esmeralda prosi Violettę, by zaśpiewała dla niej tę piosenkę, więc obie zaczynają śpiewać. German przedstawia Violetcie Esmeraldę. Kiedy Violetta i German na chwilę wychodzą, Esmeralda wykrada telefon Germana i pisze wiadomość do Angie z prośbą o przyjście. Gdy Violetta przychodzi, Esmeralda szybko chowa telefon. Tracąc coraz bardziej zaufanie do Esmeraldy, Jade uważa, że ona chce odebrać jej Germana. Matias uspokaja siostrę, a potem pisze do Esmeraldy. Gdy Esmeralda odpisuje, że je kolację z Violettą i Germanem w ich domu, Jade wścieka się i pędzi tam. Jackie dziękuje Pablo za prezent, a Beto stoi obok. Tkwiąc w schowku, DJ mówi Camili, że musi jej coś powiedzieć. Marco przychodzi do Franceski i wyznaje jej, że chce z nią być. Po otrzymaniu wiadomości, Angie przychodzi do domu Castillo i słyszy, jak z salonu gra muzyka. Angie więc zagląda do salonu i widzi, jak Violetta, Esmeralda i German, który akompaniuje na fortepianie, śpiewają "En mi mundo".