FANDOM

Zwycięzca, piosenki to siedemdziesiąty odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Violetta próbuje wyznać ojcu prawdę, ale on nie daje jej dojść do słowa i stwierdza, że ona uciekła z domu, by pójść do akademii muzycznej na egzamin. German wścieka się na córkę za jej kłamliwe zachowanie. Ludmiła prawie całuje Leona, ale on tłumaczy jej, że już się zmienił i nie jest jak ona. Leon mówi, że odrzuca dawnego Leona, co nie podoba się Ludmile. Jade oskarża przy Germanie Angie za krycie Violetty. German gniewa się na Angie, że ona źle wpływa na Violettę mówiąc, że chce nauczyć córkę, że w życiu nie każdy ma to czego chce. Angie mówi Germanowi, że w jego domu nikt nie ma tego czego chce. German pyta Angie czy ona miała na myśli ich dwoje. Angie tłumaczy Germanowi, że między nimi nic nie ma. German pyta Angie jak długo ona będzie negować rzeczywistość. Angie nie odpowiada na to pytanie i tłumaczy Germanowi, że nie powinien zmieniać tematu. Violetta mówi Jade, iż wie, że ta druga specjalnie wróciła z jej tatą wcześniej, żeby ją nakryć. Mówi także Jade, że ta nigdy nie będzie żoną jej taty, bo on jej ani trochę nie kocha. Leon, Maxi, Andres, Napo i Broduey napisali nową piosenkę, ale Camila dodaje parę zmian. Broduey zgadza się na zmiany, w przeciwieństwie do reszty zespołu. Ludmiła zamierza odzyskać Tomasa i błaga go, by znów był jej przyjacielem. W tej chwili pojawia się Francesca, która chroni Tomasa przed kolejnym oszukaniem przez Ludmiłę. Francesca potwierdza Ludmile, że Tomas jest teraz jej chłopakiem. Gregorio zapisuje sobie na ręce hasło do komputera wyników głosowania z zapisanego na kartce hasła. Jacinto przysłał dzieciom prezenty (kupione zostały prawdopodobnie za skradzione pieniądze); Jade dostała suknię ślubną, a Matias tor wyścigowy. Gdy Jade pokazuje się bratu w sukni ślubnej, German prawie ją zauważa, przez co dochodzi do zamieszania, bo według ślubnych przesądów narzeczony nie może zobaczyć narzeczonej w sukni przed ślubem. Ramallo mówi Germanowi, że on prędzej czy później musi powiedzieć Jade, że nie chce się z nią żenić, bo zwlekając z tym skrzywdzi ją. Matias podsłuchuje rozmowę. Wieczorem Luca wrzuca na stronę You-Mix nagranie swojego duetu z Rafą Palmerem, ale chowa się przed wkradającym się Gregorio. Gregorio włamuje się na stronę You-Mix i zmienia wyniki głosowania, żeby Violetta wygrała program. Nie wie, że jest obserwowany przez Lucę. Angie tłumaczy Germanowi, że on też nie jest z córką szczery w związku z jej mamą. Prosi go, by w końcu powiedział Violetcie, że ona ma ciocię i babcię. Mając już dosyć ciągłego okłamywania ojca, Violetta zamierza teraz powiedzieć mu prawdę. Po słowach Angie, German zamierza powiedzieć córce prawdę o jej cioci i babci. Oboje nie dają rady wyznać prawdy. Nadszedł dzień ogłoszenia zwycięzcy "Talentów 21". Gregorio postanawia, że You-Mix sfinansuje przedstawienie na koniec roku. Angie mówi Pablo, że nie może dłużej ukrywać prawdy przed Violettą i Germanem. Pablo mówi Angie, że ona musi w końcu powiedzieć im prawdę. Angie mówi Pablo, że boi się to zrobić. Jade mówi Matiasowi, że Violetta chce zniszczyć jej ślub z Germanem. Matias przypadkiem mówi Jade, że to German nie chce się z nią ożenić. Zarówno Violetta, jak i Leon są bardzo rozżaleni swoim rozstaniem, i tęsknią za sobą. Bardzo chcą do siebie wrócić, ale jedna osoba martwi się, że druga osoba nie będzie chciała. Leon mówi o tym Maxiemu, Andresowi, Napo i Broduey'owi, a Violetta mówi o tym Francesce i Camili. Marotti wścieka się na Lucę za to co wrzucił na stronę You-Mix. Luca mówi Marottiemu, że Gregorio zmienił wyniki głosowania. Violetta mówi Angie, że czas się jej kończy, bo po wygranej w programie powie tacie prawdę, i że nie chce go stracić. Angie mówi Violetcie, że jej tata podobnie się martwi i że prawda ich połączy. Beto oddaje Angie kasetę z nagraniem ujawniającym, że ona jest ciocią Violetty. Angie chowa kasetę do torebki, ale zauważa to Ludmiła, która potem wykrada kasetę. Ludmiła ogląda nagranie i dowiaduje się, że Angie jest ciocią Violetty. "Talenty 21" dobiegają końca. Antonio ogłasza zwycięzcę "Talentów 21" i to jest Federico. Gregorio wścieka się, bo chciał, żeby to Violetta wygrała. Francesca i Camila mówią Maxiemu i Broduey'owi, że Violetta chce wrócić do Leona, a on nie chce. Maxi i Broduey natomiast mówią Francesce i Camili, że to Leon chce wrócić do Violetty, a ona nie chce. Po obejrzeniu programu Olga płacze, że Violetta nie wygrała, a w tej chwili German przychodzi, więc Ramallo mówi wymówkę. German podejrzewa, że Ramallo coś ukrywa. Pojawia się Jade, która wściekle pyta się Germana czy on nie chce się z nią ożenić. Gdy Gregorio wraca do gabinetu, zastaje tam Pabla, Antonia i Marottiego, którzy są na niego wściekli, że zmienił wyniki głosowania, żeby Violetta wygrała program. Leon postanawia zapomnieć o Violetcie skoro ona nie chce z nim być. Maxi, Andres, Napo i Broduey mówią Leonowi, że Violetta chce znów z nim być. Federico mówi Violetcie, że wraca do Włoch. Violetta dostaje anonimowego SMSa, który pisze, że Leon czeka na nią w sali tańca (to Ludmiła wysłała SMSa, bo chce pokazać Violetcie dowody na jej wspólne pokrewieństwo z Angie). Violetta wchodzi do sali tańca gdzie są wielki ekran i projektor. Ludmiła po kryjomu włącza projektor i nagranie rozmowy Angie i Pabla zostaje pokazane na ekranie. Violetta ogląda nagranie i dowiaduje się, że Angie tak naprawdę jest jej ciocią.